Τετάρτη, 28 Νοεμβρίου 2012

Ο πειρατής και το διαμάντι






Αφού μιλήσαμε για τη δομή που πρέπει να έχει ένα παραμύθι φτιάξαμε το δικό μας. Κάθε παιδί έλεγε με τη σειρά την ιδέα του, την επεξεργαζόμασταν και μετά τη γράφαμε στον πίνακα. Είναι η δεύτερη απόπειρά μας να γράψουμε κάτι όλοι μαζί και το χαρήκαμε, αν και στο τέλος κάποιοι κουράστηκαν 
(ονόματα δε λέμε) και γκρίνιαζαν! 
Σας το παρουσιάζουμε.






























5 σχόλια:

maranda είπε...

Πολύ μαρτυριάρης ο παπαγάλος!
Υπέροχο το παραμύθι σας!Ελπίζω να γράψετε κι άλλα και να τα εικονογραφήσετε το ίδιο ωραία. :)

ο ζωηρός μαθητής! είπε...

Ευχαριστούμε Μαρίνα! Αυτή ήταν η καλύτερη εκδοχή για τον παπαγάλο. Υπήρξαν σκέψεις να τον ξεπαστρέψει ο πειρατής. Ευτυχώς τα κορίτσια αποδείχθηκαν πιο ψύχραιμα και έδωσαν άλλη τροπή στο παραμύθι.

maranda είπε...

Ευτυχώς!
Κι άλλη φορά να το σκεφτείς καλύτερα κύριε Αντώνη πριν βάλεις τα παιδιά να γράφουν 2 ώρες...γιατί μπορεί να κιδυνέψει και κανείς άλλος εκτός απ'τον παπαγάλο! :)

ο ζωηρός μαθητής! είπε...

Ακόμη γελάω!
Να 'σαι καλά!
Πάντως τώρα που το λες, υπήρξαν
δυο - τρεις που γκρίνιαζαν στο τέλος. Μετρούσαν τις σειρές που είχαν γράψει και είχαν απελπιστεί. Ευτυχώς που ακολουθούσαν πρόβες για τη Φρικαντέλα και ηρέμησαν.

maranda είπε...

Ένα βραβείο λοιπόν για ...τον κόπο τους!
http://stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr/2012/11/tis-pemptis-ta-kamomata....html